Luty
1. Baśniowy świat
- rozwijanie mowy,
- rozwijanie sprawności manualnej,
- umuzykalnianie dzieci,
- rozwijanie umiejętności liczenia,
- realizacja Innowacji Pedagogicznej „English, I can feel it! Angielski, Ja To Czuję!”.
2. Chciałbym być matematykiem
- określanie wysokości przedmiotów,
- rozwijanie mowy,
- rozwijanie umiejętności określania masy przedmiotów,
- rozwijanie sprawności manualnych,
- obchody Dnia Bezpiecznego Internetu,
- rozwijanie umiejętności ilustrowania piosenki ruchem.
3. Domowi ulubieńcy
- rozwijanie mowy i pamięci,
- rozpoznawanie wysokości dźwięków,
- rozwijanie umiejętności liczenia,
- rozwijanie sprawności manualnej,
- obchody Walentynek.
4. Chciałbym być muzykiem
- realizacja projektu edukacyjnego „Z kulturą mi do twarzy”,
- zachęcanie do uważnego słuchania utworu i wypowiadania się na jego temat,
- usprawnianie narządów artykulacyjnych,
- realizacja projektu edukacyjnego „Czyściochowe Przedszkole”,
- zapoznanie z wybranymi instrumentami muzycznymi,
- realizacja Innowacji Pedagogicznej „English, I can feel it! Angielski, Ja To Czuję!”.
Piosenka „Bałwankowa rodzina” – bajubaju.tv
https://www.youtube.com/watch?v=0U8mxOZrd4M
Stoisz smutny nasz bałwanku ze spuszczoną głową może chciałbyś mieć przy sobie Panią Bałwankową? -Oj tak, tak, oj tak, tak, dobrej żony wciąż mi brak. -Oj tak, tak, oj tak, tak, Bałwankowej brak. Ma korale z jarzębiny bałwankowa żona ale łatwo poznać z miny, że dziś jest zmartwiona. -Oj tak, tak, oj tak, tak, mego synka jeszcze brak. -Oj tak, tak, oj tak, tak, synka jeszcze brak. Stoi Bałwan z Bałwankową, w środku zaś Bałwanek,
jeszcze chwila i rozpoczną bałwankowy taniec. -Oj tak, tak, oj tak, tak, przydałby się jeszcze brat. -Oj tak, tak, oj tak, tak, przydałby się brat. Już wesołe dwa bałwanki tańczą z rodzicami i my także się pobawmy razem z bałwankami. -Oj tak, tak, oj tak, tak, zatańcz z nami raz i dwa. -Oj tak, tak, oj tak, tak, zatańcz raz i dwa.
Wiersz
ZIMOWA PIOSENKA Autor: I. Suchorzewska
Lubię śnieżek,
Lubię śnieg,
Chociaż w oczy
Prószy.
Lubię mrozik,
Lubię mróz,
Chociaż marzną
Uszy.
Lubię wicher,
Lubię wiatr,
Chociaż mnie
Przewiewa.
Lubię zimę,
Idę w świat
I wesoło śpiewam.
Język angielski
Zakres tematyczny: (Topic range and scope:)
Birthday (Urodziny) Toys (Zabawki) Numbers 1–3 (Liczby 1–3)
Kluczowe słownictwo: (Key Vocabulary:)
teddy bear, blocks, bubbles, cake, one, two, three, presents, Happy birthday!
Piosenka:
Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday dear ... (tu imię),
Happy birthday to you!