Luty

 

1. Baśniowy świat

- rozwijanie mowy,

- rozwijanie sprawności manualnej,

- umuzykalnianie dzieci,

- rozwijanie umiejętności liczenia,

- realizacja Innowacji Pedagogicznej „English, I can feel it! Angielski, Ja To Czuję!”.

 

2. Chciałbym być matematykiem

- określanie wysokości przedmiotów,

- rozwijanie mowy,

- rozwijanie umiejętności określania masy przedmiotów,

- rozwijanie sprawności manualnych,

- obchody Dnia Bezpiecznego Internetu,

- rozwijanie umiejętności ilustrowania piosenki ruchem.

 

3. Domowi ulubieńcy

- rozwijanie mowy i pamięci,

- rozpoznawanie wysokości dźwięków,

- rozwijanie umiejętności liczenia,

- rozwijanie sprawności manualnej,

- obchody Walentynek.

 

4. Chciałbym być muzykiem

- realizacja projektu edukacyjnego „Z kulturą mi do twarzy”,

- zachęcanie do uważnego słuchania utworu i wypowiadania się na jego temat,

- usprawnianie narządów artykulacyjnych,

- realizacja projektu edukacyjnego „Czyściochowe Przedszkole”,

- zapoznanie z wybranymi instrumentami muzycznymi,

- realizacja Innowacji Pedagogicznej „English, I can feel it! Angielski, Ja To Czuję!”.

 

Piosenka „Bałwankowa rodzina” – bajubaju.tv

https://www.youtube.com/watch?v=0U8mxOZrd4M

Stoisz smutny nasz bałwanku ze spuszczoną głową może chciałbyś mieć przy sobie Panią Bałwankową? -Oj tak, tak, oj tak, tak, dobrej żony wciąż mi brak. -Oj tak, tak, oj tak, tak, Bałwankowej brak. Ma korale z jarzębiny bałwankowa żona ale łatwo poznać z miny, że dziś jest zmartwiona. -Oj tak, tak, oj tak, tak, mego synka jeszcze brak. -Oj tak, tak, oj tak, tak, synka jeszcze brak. Stoi Bałwan z Bałwankową, w środku zaś Bałwanek,

jeszcze chwila i rozpoczną bałwankowy taniec. -Oj tak, tak, oj tak, tak, przydałby się jeszcze brat. -Oj tak, tak, oj tak, tak, przydałby się brat. Już wesołe dwa bałwanki tańczą z rodzicami i my także się pobawmy razem z bałwankami. -Oj tak, tak, oj tak, tak, zatańcz z nami raz i dwa. -Oj tak, tak, oj tak, tak, zatańcz raz i dwa.

Wiersz

ZIMOWA PIOSENKA Autor: I. Suchorzewska

Lubię śnieżek,

Lubię śnieg,

Chociaż w oczy

Prószy.

Lubię mrozik,

Lubię mróz,

Chociaż marzną

Uszy.

Lubię wicher,

Lubię wiatr,

Chociaż mnie

Przewiewa.

Lubię zimę,

Idę w świat

I wesoło śpiewam.

Język angielski

Zakres tematyczny: (Topic range and scope:)

Birthday (Urodziny) Toys (Zabawki) Numbers 1–3 (Liczby 1–3)

 

Kluczowe słownictwo: (Key Vocabulary:)

teddy bear, blocks, bubbles, cake, one, two, three, presents, Happy birthday!

Piosenka:

Happy birthday to you,

Happy birthday to you,

Happy birthday dear ... (tu imię),

Happy birthday to you!