Projekty
I. Międzynarodowy Projekt Edukacyjny „Mały Miś w świecie wielkiej literatury”
Celem głównym projektu jest rozwijanie czytelnictwa we współpracy ze żłobkami, przedszkolami, szkołami podstawowymi, szkołami specjalnymi, szkolnymi świetlicami, bibliotekami szkolnymi i publicznymi w całej Polsce i za granicą.
II. Projekt Edukacyjny "Sensoplastyczne aktywności" - autor Patrycja Stankiewicz
Projekt ma za zadanie pobudzać zmysł: wzroku, słuchu, dotyku, węchu i smaku poprzez wykorzystanie bezpiecznych produktów i barwników spożywczych. Pomaga odkrywać, rozwijać i wspomagać umiejętność kreatywnego poznawania rzeczywistości. Zajęcia z sensoplastyki mają właściwości terapeutyczne m. in.: uspokajają, odprężają oraz rozładowują napięcie emocjonalne i mięśniowe, ułatwiają nawiązanie kontaktu emocjonalnego i ułatwiają budowanie właściwych relacji oraz uczą współdziałać w grupie.
III. Ogólnopolski Projekt Edukacyjny „Gramy Zmysłami” - którego głównym celem jest innowacyjne i kreatywne podejście do tematyki rozwijania zmysłów u dzieci. Tworzenie przez nauczycieli odpowiednich warunków do poznawania świata wieloma zmysłami oraz budowanie wiedzy na temat integracji sensorycznej.
IV. Ogólnopolski Projekt Edukacyjny „Czuciaki z krainy emocji” " - to projekt wspierający rozwój inteligencji emocjonalnej.
Podczas fascynującej całorocznej przygody dzieci spotkają się z Czuciakami. Te małe stworzenia o intrygującej nazwie przybędą prosto z Krainy Emocji ze specjalną misją – pomogą nam poznać, zrozumieć i regulować nasze emocje.
Nie zabraknie też momentów, kiedy to dzieci wyruszą do Krainy Emocji, aby odkrywać tajemnice świata uczuć. A wszystko po to, aby w przyszłości być szczęśliwymi i świadomymi dorosłymi, którzy zdobędą umiejętności potrzebne do radzenia sobie z emocjami.
V. Ogólnopolski Projekt Edukacyjny "Angielski jest fun-tastyczny!"
Głównym celem Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego “Angielski jest fun-tastyczny!” jest pokazanie uczniom jak ważna w naszych czasach jest znajomość języka angielskiego, rozbudzenie zainteresowania krajami anglojęzycznymi oraz zapoznanie dzieci i nauczycieli z ideą dwujęzycznego nauczania.
VI. „Kodowanie na dywanie” -projekt ma na celu naukę poprzez zabawę i ruch oraz doświadczenie rozwijanie u dzieci uniwersalnych kompetencji, takich jak: logiczne, krytyczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów, czy rozwijanie umiejętności pracy zespołowej. Podczas zajęć dzieci poznają elementy kodowania oraz będą uczyć się świadomie korzystać z nowoczesnej technologii